Airbnb Відгук про феєричне бронювання готелю в Жмеринці через Airbnb



Навіть в ретельно спланованій подорожі завжди є невеличкий ризик, що щось піде не за планом. Такі негаразди лякають, але, як не дивно, часто неочікувані пригоди стають веселою “родзинкою” подорожі.
Саме такою кумедною “родзинкою” стала наша ночівля в готелі в Жмеринці, який ми забронювали через AirBnb.
Сприймайте цю статтю не як претензію до конкретного закладу чи господаря, а просто майте на увазі, що таке можливо і знайте, що потрібно робити, щоб це не сильно зіпсувало вам відпочинок 🙂
Передісторія
В кінці квітня ми подорожували Україною автомобілем і за маршрутом у нас була Вінниця (хотіли подивитись фонтани), а потім збиралися їхати в Кам’янець-Подільський.
План був такий – приїжджаємо в Вінницю після обіду – дивимося ввечері шоу фонтанів – ночуємо (забронювали житло в Вінниці через Airbnb) – наступного дня сідаємо в машину та їдемо в Кам’янець-Подільський.
Та щось пішло не так! Ми приїхали, а фонтани не працюють – відкриття перенесли на наступний день. Але ж ми вже налаштувалися на фонтани – тож вирішили залишитися в Вінниці ще на один день і таки подивитись шоу. Однак Вінниця в день відкриття фонтанів виявилась переповненою туристами і знайти там ночівлю в цей же день за адекватну ціну було не реально.
Але ж фонтани! Вирішили пошукати житло не в самій Вінниці, а в містечках поблизу дорогою в Кам’янець (ми ж машиною). На Airbnb знайшовся непоганий за фотками готель в Жмеринці, до того ж ми там ще не були…
Бронювання
Спочатку все йшло як зазвичай. Саша забронював і оплатив готель, гроші зразу ж знялись з картки. Аж раптом йому приходить повідомлення від готелю “О наличии свободных мест узнавайте по номеру…”
А гроші-то вже знялись з карточки!


Що значить – дізнавайтесь про наявність вільних місць?? Я вже оплатив житло і більше вільних місць мені не потрібно! Нецензурні слова, які промайнули тоді в мене в голові я пропущу, то ж я просто почав дзвонити за телефонами з бронювання та з повідомлення.
За номером в бронюванні відповіла жінка, сказала що вона не в курсі про наявність вільних місць і попросила дзвонити за іншим номером.
За другим номером мені сказали, що вільних місць немає і вона нічого не знає про моє бронювання, а на Airbnb то якась помилка – це сайт погано зроблений, якщо дав забронювати…
На прохання повернути гроші – повертати відмовились, ніби то не знають як це робити.
Нецензурні слова я знову пропускаю… після тривалих дискусій то з однією то з іншою – сказали, що знайшли для нас шикарний вільний номер і він мегакрутий, із “красного дерева“. Тому нам потрібно доплатити ще 2 бакси. Аргументи, що якщо в них немає вільного номера заброньованого мною класу, то будь-які підвищення класу мають бути за їх рахунок на них не вплинули. І врешті-решт вони успішно виставили через Airbnb рахунок на доплату!
Тобто виставити рахунок вони вміють, а ось повертати кошти вони не вміють!
Але гаразд, оплата через Airbnb – це не на місці готівкою, 2 бакси – не дуже велика сума, а про принади супер номеру розказували дуже захоплено, тому виставлений рахунок я оплатив.

Я про весь цей діалог дізналась набагато пізніше, тож ми спокійно подивились концерт на відкритті фонтанів і поїхали в Жмеринку.
Готель
В Жмеринку ми приїхали о 23:00 і доволі довго кружляли навколо вказаної адреси – готелю ми не бачили. На місці, де мав бути готель було якесь неосвітлене будівництво. Довелось знову дзвонити. Знову пройшли те ж саме коло з двох номерів “я не на месте – звоните на другой номер”. За другим номером голос відповів “А почему так поздно?” В бронюванні зі списку доступних був вибраний час прибуття 22:00-00:00, то ж ми були саме в домовлений час. Нарешті до нас з-поміж будівельних риштувань вийшла жіночка, яка “привітала” нас словами “Я надеялась что вы не приедете”.
Чудовий початок! Далі – ще цікавіше. Вона нам розповіла, що насправді у них немає вільних номерів, але заради нас, вони попросили американця, що жив у цьому пречудовому номері з “красного дерева”, переночувати в свого друга.
Я вже, м’яко кажучі, не в захваті.
Щоб дійти до нашого “чудового номеру” прослизаємо бочком між будинком і парканом (були б ми трохи повніші – навряд чи пролізли б). Наше червоне дерево чекає на нас на другому поверсі, який добудований з тонкого пінобетону та OSB-плити зверху звичайної сільської хати, то ж піднімаємось по сходах з металевих прутів з задньої сторони будинку.
Номер з червоного дерева
Меблі з “красного дерева” в маленькому номері “такі були”. Точніше там були меблі з дерева чи МДФ, пофарбовані у цей розрекламований колір. На вікнах були червоні штори “під атлас”.
Ці дизайнерські рішення поєднувалося зі стелею та підлогою з необробленої OSB-плити, на яких були приклеєні гламурні зірочки з ватки, пофарбованої у золотистий колір та блискітки.
Замість широкого двоспального ліжка з бронювання був вузькуватий розкладний диван. Стіл, заставлений випивкою та речами “попереднього” власника, доповнювали феєричну картину номеру.
На туалет і душ в номері годі було і сподіватись. Ну добре що він взагалі був не на вулиці, а в коридорі, там навіть була холодна вода і якщо приловчитися роздягнутися в малесенькій кімнатці, можна навіть було прийняти душ.
“Готель” жив своїм життям: на кухні догулювали гості з весілля, хтось голосно сварився з хазяйкою, в результаті за кимось з пожильців приїжджала швидка, а на світанку, зустрічаючи сонце, на весь “готель” голосно чірікали життєрадісні папужки та їздили трактори під вікнами.
Кульмінація
Зранку хтось (мабуть цей “тимчасово виселений”, а швидше просто загулявший десь американець) почав власним ключем намагатись відкрити двері.
Поки я в паніці бігала по всьому номеру намагаючись одягнутися – Саша, в чому був, тримав двері.
“Американець” був дуже наполегливим і ломився то в одні, то в інші двері (номер мав ще й вихід на кухню). Я собі вже з жахом уявляла ці “розборки” з “американцем” коли він, все ж таки, увірветься у свій законний номер.
Пощастило! Йому набридло і він, мабуть, пішов шукати хазяйку.
Я ще ніколи не збиралась так швидко! Наша втеча з цього “готелю” була блискавичною!


Від’їхавши на чималу відстань і поснідавши, я зателефонував господарці, описав наші враження та просив повернути хоча б доплату. Але господарка не хотіла зрозуміти в чому ж таки була проблема, розповідала про те як нам пощастило що вони нас прийняли, про номер “з червоного дерева”, про вартість готелів в Києві і ще багато цікавих та не дуже речей. Не знайшовши спільної мови, описав ситуацію в скарзі на Airbnb з вимогою повернути все ті ж 2 долари доплати. Господарка скаргу не прийняла, тому вона через кілька днів потрапила на розгляд в підтримку Airbnb, які повернули повністю всю суму бронювання.

Так ми задарма “відпочили” у Жмеринці і здобули неоціненний досвід.
Корисні поради:
- Хоча Жмеринка і AirBnb – це, на перший погляд, несумісні речі, не треба боятися бронювати через Airbnb (чи, наприклад, через Booking) навіть у невеличких містечках України. Так, вони беруть свою комісію і можливо, якщо ви “напряму” зконтактуєте з господарем, житло вам обійдеться трохи дешевше. Але є ризик конфліктів чи втрати коштів і в такому випадку на компенсацію годі розраховувати. А Airbnb – це третейський суддя, який готовий вирішити конфлікти між вами. Головне вчасно зверніться та детально опишіть ситуацію.
- Щоб уникнути марних сподівань та непорозумінь, при бронюванні ретельно перевіряйте інформацію про житло. Якщо є можливість, то дивіться на різних сайтах.
Інформація, яка повинна насторожити: відсутність чи багато негативних відгуків, розбіжності або нелогічність опису, наприклад, як на малюнку нижче (ну і де будуть спати всі ці 12 гостей? 🙂 . - Якщо щось пішло не так і житло не відповідає тому, що було в оголошенні, а питання не вдається вирішити на місці з адміністрацією чи господарем, не зволікайте – звертайтеся в підтримку системи бронювання.
- Правила Airbnb https://ru.airbnb.com/help/article/248/what-should-i-do-if-something-s-missing-or-not-as-expected-when-i-check-in – зверніть увагу! Ви маєте зв’язатися зі службою підтримки протягом 24 годин після заїзду! Служба підтримки Airbnb airbnb.ru/help/contact_us
Служба підтримки Booking https://booking.com/content/offices.uk.html Безкоштовний телефон пітримки Booking в Україні 0800 502 312.
- Правила Airbnb https://ru.airbnb.com/help/article/248/what-should-i-do-if-something-s-missing-or-not-as-expected-when-i-check-in – зверніть увагу! Ви маєте зв’язатися зі службою підтримки протягом 24 годин після заїзду! Служба підтримки Airbnb airbnb.ru/help/contact_us
- Здача помешкання на AirBnb може стати для вас непоганим бізнесом. І якщо ви на це наважилися – ви дуже великі молодці! Особливо це актуально для невеличких містечок, в яких є що подивитись. Це, справді, дуже потрібно! Але величезне прохання – постарайтеся розібратися з технічною стороною сайту і по-чесному опишіть помешкання. Бідно обставлена, але чистенька кімнатка з люб’язними господарями завжди знайде свого вдячного відвідувача.